Sunday, November 8, 2009

MOTOR YAMAHA LC HILANG

salam...hari ni aku masuk kejer awal..630 pg dah smpai,hantar Haikal pukul 615, coz hsnbd kena bw keter..Jumaat lepas motor hsbnd hilang kat rumah..sblm mgrib ada, pas mgrib hilang daa...rasa time tu baru jer dia curi maka kami suami isteri roundlah area kat citu,tanpa memikirkan Haikal yg baru tido dalam bilik (lupa pulak anak tertido)..dah cari takder, RUKUN TETANGGA kat kawasan tu suggestkan wat report..aku pun hantarlah Haikal jap umh pengasuh dia..dalam lena2 camtu cian anak mama,, tapi sampai jer umh pengasuh, dah celik dah mata dia..wat report, rupanya dalam masa yg sama ada 3 motor hilang..ni kes sindiket..diaorang ni dah takder kejer ker nak mencuri jer kejer..aku dengan pantasnyer membuat SUMPAHAN kepada pencuri tarbus nie..geram sungguh..motor tu baru beli, baru 2 minggu,tak basuh lagi..kesian lah kat laki aku, hari ni aku  nak g settlekan ngan insuran,dgr kata kalo motor yg tak byr lagi apa2 instlmnt leh dapat balik duit semua..minta2 dapatlah yer..

No comments:

Post a Comment