Sunday, June 20, 2010

Selamat Hari Bapa

huhuhu!!lama sungguh aku tak berblog dlm blog aku yg dah bersarang tebuan dibuatnyer.hari ni aku memg tekad sedikit sebanyak pun aku akan bercatat skit untuk mengurangkan sarang yang lama tertinggal.hihihi..
sempena Hari Bapa yang disambut semalam, aku nak ucapkan lah juga kepada semua bapa2 di muka bumi ini terutama My Father , My Father inlaw,My brother,n Mr R.hehehe..takder apa yg aku nak bg pada Mr R cuma sempat buat kek oren untuk dia sahaja. apa kata kita layan gmbr ni orait..





ermmm..suku jer kek dikerjakan oleh laki aku..sodap bonar dio kato nak kan ada buah oren tepek kat atas tu..Untuk makluman, aku gelarkan kek ni kek gempa bumi..nak tahu sebab apa.pas masak jer terus topping guna fresh cream(kepemalasan tiba, hehehe..)so panas toping cair lah cpt cream tu maka dgn pantasnyer aku meleperkan atas kek n masuk terus dlm peti ais..nak tahu citer, bekas cream tu tinggal dlm bilik blkg(bilik tu jadi bilik kek aku ..harharharhar) , si haikal snyap jer..rupanyer dok makan saki baki cream dlm bekas..comot gler..kesian aku nengok dia..memg dia nak mkn kek tu tapi aku ckp tunggu papa balik yer..(Mr R kejer smlm).. last tension agaknyer senyap2 dia masuk bilik kek ratah cream..puas lah aku nak bersihkan cream kat muka dia..hhehehe...
ok..itu sahaja coretan untuk today...dadaaaa


No comments:

Post a Comment