Thursday, April 19, 2012

Berjinak-jinak Kembali Setelah Setahun Berlalu...

Hello kengkawan...hehehe..punyelah lama tidak mengupdatekan diri dalam blog ni..blog kek pun sama..huhuhuhu ..Kenapa? kenapa agaknyer....hahaha!nak ckp bizi, tak juga, nak ckp tak bizi, tak update juga..hahaha...so tiba2 teringin nak nak update semula..hahaha..cam teringin la sgt yooo!!!tiap hari baca blog orang tau..smpai blog sendri pun tak pernah nak rungkai sepatah haram katapun...hahhaaha...

Ok, setelah setahun yer, mcm-mcm cerita,mcm-mcm benda berlaku..dan mcm-mcm la yang terjadi..dari yang jahat ke baik, yang baik ke jahat...eh ada ker???hahahaa..apa yang pasti tidak la yang baik ke jahatnyer kan...leh cayo ke...



Perkembangan terbaru , ye saya dah GEMOK kembali..maka 2 bulan lagi saya akan meletooopppp...hahahaa...alhamdulillah...saya prgnnt untuk kali ke dua..Anak pertama pun dan 4 tahun this year, maka memang selayaknyer la saya menambahkan...3 kali scan nampak bunga-bunga cinta..alhamdulillah, ada rezki nanti, sepasanglah anak saya dan suami saya...aminnnn!!!!! so 2 bulan lagi aduhhhh..!!!mcm2 la..tido tak lena,jalan pun tak betul..serba salah dibuat..apapun saya tetap bersyukur dikurniakan zuriat kali ke dua ini..ecewwwaaaahh!!!!

(buat masa ni takde sekeping gambar prgnt pun yer...i malu laaaa..)

Saya kini bertugas di JAKIM ye kawan-kawan. 5 tahun bertugas di MOT maka bertukar angin ke Jabatan pulak pada bulan Jun 2011..yezzer..kenapa??kenapa yer..sebabnyer cari pengalaman la..dok setempat lama takde apa pengisian dah..sama jer keje.bila dok kementerian ,pastu dok jabatan. ha!mcm2 kiter boleh belajar.apapun kat mana kita bekerja, sama sahaja...yang penting keikhlasan hati bekerja..hehehe..tapi pejabat saya ni masih lagi dlm kawasan yang sama dgn pjbt lama..makna nyer..hhuwaaaaa..still belenggu dgn masalah kesesakan..huwaaa...apapaun bersyukurrrr..hehehee








1 comment: