Sunday, May 9, 2010

Kursus BTN Kandas?

Adakah u all sume pernah dgr kursus Biro TataNegara kandas?nak tau saper orang..HAKKUU leerrr...masa tu aku amik time induksi Jun 2006. Tak tau ler mana seleksssnyer membuatkan aku kandas.yg pelik tu boleh yer dia kata ada kouta utk gagal.GERAMM!!!!maka terbantutlah aku nak g kursus pastu sehingga la tahun (dgn kawin,dgn ngandung,dgn ada bby kecik)..la ni bby dah besar,maka aku dftr tahun lepas,tahun ni baru dapat tau kena g kat MUAR. Kem batu 13 selama 5 hari 4 mlm mulai khamis hingga isnin....
Maka Haikal akan tinggal dengan papa selama aku tiada..punya la cuak laki aku nak jaga anak nnti tapi time kejer mlm (jumaat mlm sabtu), Haikal tido umah pengasuh dia..
Oleh yang demikian, SELAMAT BERKURSUS SEKALI LAGI BUAT AKU DAN SEMOGA KALI NI TAK GAGAL LAGI (BTN penting utk kenaikan pangkat
hehehhe

No comments:

Post a Comment