Sunday, May 9, 2010

SELAMAT HARI IBU

Selamat hari ibu aku ucapkan kepada semua ibu-ibu dan juga bakal-bakal ibu yang berada di mana sahaja. Sempena hari ibu ini, hanya ucapan SMS sahaja ditujukan kpd bonda tercinta di Melaka. Suka gamaknyer. Kalo dekat,maunyer aku beli apa2kan,ni jauh,blikpun myber minggu ni la itu sebab singgah sekejap sebelum aku ke Muar berkursus selama 5 hari 4 malam..
ok tak gmbar di atas..Amacam,mak aku muda lagi tak..tahun ni dah 59 tahun tapi ada yg kata aku ni adik dia..so sapa yang tua,aku ke mak aku...korang pikir lah sendiri ...
Anyway, pengorbanan seorang ibu tidak terbalas sehingga kini kerana bila kita telah menjadi ibu, baru kita tahu bagaimana ibu n ayah kita dulu menjaga kita:-
*mengandungkan kita-mabuk2 yang teruk (waa!!!aku dah gase we!!!tenseenn)
*melahirkan kita (ni lagi tak boleh cita..penglman terindah dalam hidup aku  ::))))
*Berjaga malam
*Menyusukan
*Melayan karenah
Semua di atas satu pengorbanan yang tak terhingga dan tidak dapat dinilaikan dgn wang maupun kata2 (bermadh helah aku daa)
Ok. maka dengan perutusan di atas, aku sekali lagi mengucapkan SELAMAT HARI IBU, HAPPY MOTHER DAY, Ummiyatul al karimahhh (bahasa yg aku geti)
 Byeeee


No comments:

Post a Comment