Wednesday, October 13, 2010

HomE SweEt HomE

Ok..Nak Citer Pasal GetEr BendA.. Ni rumah beli kat Melaka..dAh nak Siap dah tapi belum Sepenuh,, Kenapa Saya beli kat Kampung tak Beli Kat Cnie??jawapan :-
1. rumah kat cni mahal seh ...RM200k ke atas..
2. huhuhuuhuh..jenuh nanti nak bayar bulan2...tak leh coping pulak nnti..hehehehe..bajet beb
3. wat geter sementera muda (muda ker..bau 28 beb).. tambah harta sedia ada...
4. Senang time gumah mak penuh, ku lari ke rumah ku sendiri
5. Rumah kat Melaka murah ckit
6. Mak Ayah suh beli ..wakakakakaka
7. Plan nnti nakbalik koje mlka okies
8. sEnang sedare mare yang kenal saje yer, nak tumpang tido ker jan..hahahahaha

disamping tukan, dapat lak tepi, memang idaman saya yer nak cari rumah tepi..kalo kat KL ni waddih..tak merasa leh..leh yang demikian, saya dgn rela hati duduk le rumah Hsbnd saya tu walaupun Hsbnd saya tak rela nak dok rumah dia sendiri
hahahahaha!!!! 





1 comment: