Tuesday, October 12, 2010

Khemah Orang Kawin Yang Teranggun

9.10.10 kiter g kenduri kawin..siang g mandi manda, malam g rumah cousin Mr R kat Taman Dagang..Anak Sepupu dia kawin..Apa yang kagum, pengantin mcm biasa la,bila dah disolek memanglah chantekkk....
Yg teranggun aku suke kemah dia..waaaa!!!Lut sinar tu...Bapak tokeh lampu, so kemah semua berliplapliplap..pastu aku suke tgok wedding cake dia..almaklum le, aku kan suke bab2 kek niekan....
Memg cousin dia wat langsungkan kawin anak dia time mlm jer,so masa yang singkat tu ramai yang dtg serbu okies sampaikan kitaorang yang sedare sedarat ni terpakse le dok lama kat meja tunggu air...
Haikal dari pagi tak tido(dr mandi kat desa wtrpark lagi ), smpai le mlm tu, punye le dia mengamuk nak air..kiter pulak tak le bw air dia dlm keter, mana le tau,selalu kalo g umh orang kawin, air memg dah siap sdia lerkan..ni tak..cawan jer ngan lauk.aduh!!!1/2jam pastu baru dpt setelah bapak mertuakan jadi utraman...hehehehhee..
ok, kiter tgok kemah ala2 gempak gitu<>







okies,gmbar pengantin pun aku malas nak tgkap..apapun aku suke kemah cam gini....Chantekkk!!!!

No comments:

Post a Comment