Sunday, October 17, 2010

Mr Bean (bab yang paling aku sukee)

Malam tadi tidokan haikal dpn TV coz haikal tak mau masuk bilik..Mr R keje ptg balik kul 11.
so kami 2 beranak guling-guling la depan TV..Haikal dah saya tepuk2 tertido,yang saya dok layan citer
Mr Bean. Malam tadi ada satu slot yang paling saya suka la dah citer Mr Bean..Slot dia kenakan Pengawal istana tu..Ya Allah..Terkekeh-kekeh sorang-sorang ,smpai haikal tercelik kejap..
tak taulah kalo bab ni diulang,mesti saya gelak besar punya..Rasanyer sketsa Mr Bean ni dah lamakan, seingt sayakan, sejak saya sekolak lagikan..walaupun begitu, tak jemu..Macam cerita P Ramlee, memang tak jemu kalo diulang beribu kali >>
Kesian dekat pengawal tu, diaorang kenalah jaga disiplin diaorangkan..kena diam jer..mcm pengawal kat istana kita nie,ada kuda pulak tu..tak pulak kuda tu berlarikan..agaknyer dia letak pelali kott...hahahahha!!!!
yang pengawal pulak dok diam jer..cam patung..kalo kiter ni jahatkan, mahu ku buat cam Mr Bean buatkan..siap hiasan bunga lagi kat kepala pengawal tu..hahahah!!>>
ok...nak mula kejer coz sok 19 hb sampai 21 hb kiter takder..kursus kat Jab Akauntan Negara...
boleh yer dia potong misai pengawal tu..siap hias kepala dia pulak tu..perasan tak camera dia..wa!!!cantik punya soletep..hahahahha

No comments:

Post a Comment