Wednesday, December 22, 2010

Almari Baru Haikal

Ni lah kan, anak baru sorang, so memang mewah ler..semua baru..sok ada adik semua dapat yang abang punyer..cian adik..hehehehe...sebenarnya baju haikal sebelum ni ,letak dlm box yang bertingkat.Box tupun dari saya bujang lagi (msa dok kajang dulu, tunang belikan..hahahha)so jatuh le ke baju haikal..tak tahu letak kat manakan, ruang bilik pun tak lah sebesar mana, maka boleh la guna rak tu. Bila dah masuk 2 tahun ni nampak mcm semak pulak.Baju makin byk, baju jalan pun tak bergantung (baju mak bapaknyer semua tergantung rapi), oleh yang demikian, untuk melengkapkan saki baki duit bonus, saya belilah almari haikal. Beli kat area rumah saya jer ..pergi pergi yang ada gambar pooh..saya tanya haikal.."syafiq,cantik tak" boleh anak saya jawab " nanak!!!"aduh..taknak pulak..Ikut kehendak anak la ni...maka saya tnya kat tokeh kedai, leh tmph ke gambar lain..dia kata boleh cuma mahal ckit la..bukan ckit mahalnyer..tambah RM30 lagi..kalo RM1 ke RM2 ke ok lah gak..so hasil perbincgn ngan Mr R, maka kitaorang boking jerlah..tgok katalog, mana yang berkenan,so nampaklah almari BEN10 ni..tunjuk kat haikal, dia senyum n jerit sorang2 "Ben 10, Ben 10"...tanda setuju lah tukan..tapi yang tensionnyer, punyer le lama nak siap, 2 minggu baru dapat.huhuhuhu..sabar jelah..boleh yer dia kata terlupa..sakitnyer hati ... apapun tgok anak senyum lebar dpt almari, mama pun sejuk hati...
maka baju haikal telah dipindahkan ke almari baru...tiap mlm nak tido boleh yer cium almari, dia ckp cium ben 10..hehehehe..anak ..anak... 
Aisehh...muka tada ready

riang gembira

2 comments:

  1. COMELNYA ALMARI DIE....BOLEH SAYA TANYA BERAPA HARGA ALMARI BEN10?SAYA PUN NK BELIKAN UTK ANK LELAKI SYA..SYA TGH SURVEY.

    ReplyDelete