Thursday, December 30, 2010

Penutupan Akaun 2010

Selamat Hari Hujung Tahun 2010.. tu yang terkeluar dari mulut nie..biasa nyer memang hujung tahun, bhgn saya ni terlibat dengan closing..Kemenangan Malaysia dalam Bola Sepak Piala Suzuki telah menyebabkan hari Penting lakan bagi orang akaun ni Cuti..Mula bersorak ria....dlam hati..waduh...kone kejer gak....
Berbangga juga bila team Malaysia berjaya merangkul piala berkenaan.Tahniah yer!!saya suka tgok apek tu..n safiee juga..hehehe...apapun tahniah..bergegar blog mak nak ,dah mcm stadium dahh...

time ni Haikal tido dah depan tv, Mr R koje, tu pasal gelap jer suasana..sound TV pun ala2 romantik gitu..hahaha..Bangga rasanya kemarau 14 tahun berakhir..Tahniah sekali lagi yer...buat team bola sepak...akak rasa bangga dik u all terror main..hehehe..
ok..sambung citer penutupan akaun..hari ni saya kena koje...saya rela jer.hehehe...tiap tahun memang ada yang akan dtg kalo 31 disember jatuhnya time cuti..oh ye..saya hanya buat kelulusan penyata pemungut sahaja dan larian report utk hujung tahun..maklumlah,3 januari nnti saya cuti..hehehehe....
so dah 2 calender saya terima..satu dari Mr R, dia bg masa byr istlmnt motor, cam menarik..satu lagi EON Bank bagi..so nak ke guna sampai duakan..hahaha..GOODBYE 2010 calender...Calendar pun satu perkara penting dalam hidup saya >>
saya punya kejer belum on lagi..tunggu Diaorang keyin dlm sistem , n buat peraku 1, baru turn saya utk peraku 2.. pastu wat run report pastu fax pada JANM
Lastt yang biat larian, En Hashim..so jap lagi saya kena amik part pulak..moge semua berjalan lancar >
Ptg ni mau balik kg ngan Haikal ..first time drive berdua ni...moge anak mama tak meragam yer...1 jam jer..hehehe...Selamat Bercuti   

No comments:

Post a Comment