Thursday, December 30, 2010

AZAM 2011

apa azam u all bagi tahun 2011?setelah menempuh 12 bulan, 365 hari, 8760jam bagi tahun 2010, pelbagai dugaan dan cabaran kiter tempoh..saya sedia maklum , uall pun sama juga kan..mesti ada kenangan manis, kenangan pahit..semua tu akan tersemat di dalam hati saya..
2010 : ayah saya operate awal tahun, so saya berulang alik ke HUKM selama 2 bulan..TQ ketua yer benarkan saya balik awal sejam..Saya menempuh EXAM PTK yang kronik..2 kali fail..sakit jiwa raga..moge yang last ni lulus dgn jayanya..amin...Kehidupan keluarga, biasalah..sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pulak suami isteri..apapun semua dapat dihadapi dengan tenang dan aman..hahahaha...Bisnes partime saya alhamdulillah, makin ada peningkatan, tahun kedua menceburkan diri...mak saya kata, kalo tak usik untung nyer tu, dah boleh beli mercedes...pandailah mak saya..saya rowling modal semua kat situ.. dan byk juga perbelanjaan saya keluarkan untuk urusan pembelian rumah saya di melaka..huhuhuhuhu....OH! saya suka sebab saya dah ada harta sendiri..saya beli rumah di kampung saya..kat Puchong rumah Mr R so saya nak gak aset sendiri kan..sume dia punye..mana aciii!!!!Apapun semua yang berlaku dalam tahun 2010 dapat dihadapi dengan tenang dan sentosaaaa!!!ahahahahaha

ok...nak cite pasal 2011...Azam saya tersemat Dihati hari INIIII!!!:-
* Saya nak menjadi seorang pekerja yang berdedikasi..
*Saya tak mahu cuti selalu..tahun 2010 asyik cuti sampai kan 2 hr je cf tahun 2011
*Nak jadi pekerja contoh..hahaha ...
*Yang penting nak naik pangkat..huhuhuhu... bila mau naik nieee!!!!

*Saya nak menjadi isteri mithali,sejati pada suami saya..dan juga ibu penyayang kepada anak saya
*saya nak membahagiakan keluarga saya dengan penuh kasih sayang
*saya dan suami mau kumpul ckit wang bagi renovate rumah di Puchong..ckit jer..pecah ckit jerr..heheh
*Saya mau cantikkan rumah saya di Melaka..hahahaha...money..moneyy...

*saya mahu menjadi seorang perempuan yang tabah dengan dugaan dan cabaran hidup..sedia terima apa yang terjadi, insyaallah
*saya mahu meluaskan bidang partime saya ..eceh.!!insyaallah...saya akan buat kira2 pas ni...nak beli laorginikan PAPA..hahahaa...
*saya nak kurang berbelanja sebab sebelum ni saya dikira boros le juga..hehehe
*dan yang penting..SAYA NAK KURUSSSSSSSS...nak kurus mcm dulu sebab..sebab...sebab...tahun depan saya merancang untuk menambah ahli keluarga..so saya kena kurus laa..hhehehe..
Nak tahu azam haikal apa...jom..kiter lihat










*














*














*

















Haikal mau jadi ENGINEER tahun depan..hahahaa..bila kiter tanya , Haikal dah besar nak jadi apa??dia jawab..inneerrr...hahahaha!!!Apapun anak mama kena belajar betul2, masuk U pastu baru leh jadi Engineer ye sayang..hehehe

No comments:

Post a Comment