Wednesday, December 22, 2010

Dating Berdua

Annivesary saya jatuhnya 16hb Disember, Time tu Mr R bagi bunga kat opiskan..Tahun ni lah yang paling romantika dimandoooo...hehehehe...so saya ambil cuti 20 hb untuk keluar dating berdua..Haikal mama hantar ke rumah pengasuh.Biasalah, namapun dating,jadi kenalah keluar berduaan saje..plan macam2 ni, nak g sana la,nak g sini la..ntah sempat ke tidaknyer.. tapi memang tak sempatpun..apa yang dirancang tersasar dari apa yang dilakukan..hehehehe...apapun saya suka..saya gembira.. saya bersyukur...saya !! saya!!! saya!!! saya sayang kat Husband saya Sangat! Sangat!!...hehehehe....kira puji melambung-lambung wokeh..
so kami kemana lagi kalo tak ke mine..maklumlah, paling ok,paling mudah,paling senang...
Sampai sana dalam pukul 10 mcm tu terus Mr R ajak g main bowling..waduh!!saya memang fail main,tapi kali ni mcm ada peningkatan sikit dari dulu..1 game tu dpt la jatuhkan 80pin..hehehehehe...dari Mr R yang terer meneror..semua game 150ke atas jer..sakit jiwa raga..dia memang suka main bowling..saya jer..kurenggg sikit...apapun saya dah byk kali la berlatih dgn dia...asyik lambung bola jer..hehehehe..tak pandai le nak seret2...
Tempat bowling kat mine

huhuhuhu..eksyen je mr R nie

eleh.!!!memang berlagak jer lebih kat saya

Saya ni lebih duduk jer..tension bila kalah jer dgn Mr R

Sebelum g bowling kitaorang tempah tiket wayang dulu..apa tu citer hantu kak limah..ha!!sebelum dgr le budak budak opis citer,best..saya memg tak berkesempatan kalo weekend nak g, ntah le,kenapa memanjang jer tan sempat, so kali ni kena waktunyer, tempah le tiket dulu..tgok kul 12.00..romantika nyer book coupleseat..huhuhuhu..time cintacintun pun tak gitu..bila masuk wayang,cam gayatpun ada..last masuk time prgnt 5bulan..mbuk2 mana nak ada feel masuk wayang..so kali ni masuk, wokeh la..biasa la,couple seatkan semuanye couple2 berlaka..maklumla, dunia percintaan,semua nyer indahkan..hahahaha!!tapi kitaorang,takdernyer,..dgn popcornyer,airnyer,hotdognyer,jagungnyer,,,bak kata orang,..masuk wayang melantak bagai nak rak!!hahahaha!!!time laparkan,makan ler...hehehehe.. citer tu oklah..mula smpai tgh memang saya ngan Mr R gelak sakan..tapi ending tu kureng ckit..so saya boleh bagi 4 bintang dr 5 bintang saje..hehehehe..
2 tiket ke panggung wayang

ok..hbis wayang ,kitaorang makan pizza jer..lagipun pizza jer paling hampir dari pintu wayang tu..so pas makan kitaorang cari sesuatu..cari punya cari nak tau jumper apa...jengjengjengjeng

love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
love
  Tenkeyu sayang manje apa lagi nak sebut...hehehehe Yang Mr R punyer lagi mahal dari sya wokeh..tu tak acikan..mula saya jer nak beli,sebab sale melampau2 kan, diapun terpesona pada jam tu..huhuhuuhu..
apapun kami happy, kami gembira..I love u so much papa

1 comment:

  1. wow wee! bestnyaaaa!! good idea kak spent time together main boling..ni tak..asik makan je..manalah kita tak gemok kan? adehhh -_-'

    ReplyDelete